Jeste li provjerili postavke privatnosti i sigurnosti?
Ukoliko ste prebacili cjelokupnu komunikaciju društva s klijentima online i koristite tehnologiju video konferencija morate voditi računa o nekoliko stvari, odnosno donijeti određene odluke prije nego što započnete sastanak/ konferenciju ili online edukaciju.
Korisnici moraju znati kako će se njihovi podaci obrađivati, kao i imati izbor i kontrolu nad njima. Stoga biste trebali iskoristiti značajke privatnosti i sigurnosti. Oni mogu uključivati ograničavanje pristupa sastancima pomoću lozinki, kontroliranje kada se ljudi mogu pridružiti sastanku ili kontrolu onoga tko smije dijeliti svoje zaslone te na koji način.
Također, razmislite o tome kome i na koji način dijelite ID ili lozinku za pristup sastanku.
A što sa zaposlenicima? Zasposlenicima morate pružiti jasne i nedvosmislene savjete koje značajke će koristiti i kako će ih koristiti.
Jeste li svjesni rizika krađe identiteta?
Mnogi od nas su svjesni znakova krađe identiteta ili podataka, no da li biste znali prepoznati ih za vrijeme i/ili neposredno prije započinjanja video konferencije/ sastanka ili edukacije?
“Značajku chata uživo” zlonamjerne osobe mogu koristiti za širenje phishing poruka. Budite stoga oprezni i ne klikajte na veze ili priloge koje niste očekivali ili su od sudionika sastanka koje ne prepoznate i/ili nisu istome trebali prisustvovati.
Jeste li provjerili politiku ili interne akte svoje organizacije?
Iako imate preferiranu aplikaciju za vezu s prijateljima i obitelji, trebali biste provjeriti koji je alat vaša organizacija odabrala. Organizacije trebaju odabrati platformu za video konferencije koja odgovara njihovim pravilima te istu uvrstiti u svoje standardne primjerice u interne akte. Naravno, o svemu tome nužno je upoznati zaposlenike.
Jeste li osigurali da je softver ažuriran?
Jedna od najučinkovitijih mjera sigurnosti koju možete poduzeti jest da softver pravilno i redovno ažurirate, a softver za video konferencije nije iznimka. Ukoliko ste instalirali aplikaciju koja Vam omogućava korištenje sustava video konferencije, ažurirajte je redovito.
Postoji mogućnost da je Vaša organizacija konfigurirala službenu opremu da to učini automatski. Stoga, ukoliko pristupite usluzi video konferencija putem web-preglednika, provjerite je li i preglednik ažuriran.
Želite li saznati više?
Javite nam se i pitajte nas što Vas zanima na ured@presido.hr
Ukoliko se želite prijaviti na našu sljedeću online edukaciju marketing@kolačići.GDPR/ePrivacy javite nam se brzo jer je broj mjesta ograničen!
Edukacija se održava 6.5.2020. godine od 11 do 14 sati.
Cijena edukacije za dvije osobe je 1.000,00 kuna plus PDV.
Nakon edukacije ćemo Vam napraviti analizu web mjesta, 1 procjenu učinka zaštite podataka, 1 ugovor o obradi i dijeljenju podataka i omogućiti Vam besplatno savjetovanje do rujna ove godine. Ukratko, naučit ćemo Vas sve te Vam ujedno dati primjere kako održavati svoju usklađenost i na što obratiti pažnju.
Imate priliku u doba kada je sve usmjereno na internet uskladiti svoje web mjesto s GDPR-om i k tome ˝upisati˝ edukaciju u e radnu knjižicu!
Vidimo se online.